» Regule de inchiriere

» Regule de inchiriere

Pentru confortul și liniștea dvs., acordați atenție regulilor de închiriere și de ședere în apartament:

Ora estimată este 12: 00. Aceasta înseamnă că, după ce plătiți 1 zi, plătiți timp între orele 14: 00 și 12: 00 (Prânz) a zilei următoare, indiferent de ora de check-in reală în apartament.
Dacă ați rezervat un apartament de la ora 14: 00 și ați ajuns la Chișinău dimineața si apartamentul este disponibil în prezent, vă cazăm fără costuri suplimentare.
Dacă veniți mai târziu de 20: 30, trebuie să plătiți suplimentar 10 euro pentru cazarea tirzie. 
În cazul în care nu ați făcut check-in, modificarea datei de check-in sau anularea rezervării, plata în avans rămâne de la proprietar și nu se mai întoarce.

Toate apartamentele pe care le închiriem zilnic în centrul Chișinăului fac curatenia regulat și calitativ menajerele profesionale. 
Chiria apartamentului este inclusă zilnic 1 serviciu gratuit de curățenie dacă rezervați un apartament pentru mai mult de 7 zile, schimbarea lenjeriei de pat, prosoapelor. Curățenia mai frecventă se achită suplimentar, în conformitate cu lista de prețuri a serviciilor suplimentare la închirierea apartamentului în regim zilnic.
Vă rugăm, în caz de ședere într-un apartament, pentru a raporta de curățare de calitate sau stare proastă de rufe. 
Plângerile privind curățenia și starea patului, prosoapele din apartament pentru chirie zilnică nu sunt acceptate în timpul evacuării sau în timpul șederii.
Tariful include curățenia standard la decazare.
Dacă ați folosit un apartament pentru o petrecere sau lăsați un apartament într-o stare foarte murdară din garanția dvs. va fi reținută costul unei curățări suplimentare.Respectați munca menajerelor, ele creează curățenia și confortul în apartamentul pe care îl închiriați zilnic.

Problemele cu pierde lucrurilor personale sau bani atunci când locuiesc într-un apartament sunt rezolvate prin poliție. 
Servitoarele care fac curatenia in apartamente pentru chirie zilnică - lucrează mult timp și stabil, testate în timp și situații diferite, deci nu vă grăbiți să le învinuiți. 
Încercați să vă amintiți de dispariție, căutați un lucru lipsă și numai după aceea contactați managerul. 
Compensațiile, reducerile și alte metode de rambursare a bunurilor morale sau materiale nu sunt prevăzute și examinate.

Lucrurile uitate în apartamente sunt păstrate în biroul "RENTSERVICE" timp de o lună, din ziua plecării. Dacă locuiți într-un apartament, ați uitat ceva care are valoare pentru dvs., informați-l în timpul zilei, deoarece menajera poate considera lucrul uitat ca lăsat intenționat și aruncat fără să-și dea seama de valoarea sa. La curățarea apartamentelor de Închiriat, menajerele de zi cu zi vă pot pune cu grijă lucrurile care interferează cu curățarea. Dacă nu vă place - raportați-l la servitoare sau la manager

În prețul apartamentului sunt incluse zilnic:
* Electricitate, încălzire, apă , gaz, internet, televiziune,
* Check-in/out în timpul orelor de lucru (09: 00-20: 30)
* 1 serviciu gratuit de închiriere de la 7 zile( în fiecare zi 4)
În prețul apartamentului zilnic nu sunt incluse:
* Transfer
* Curățenie suplimentară a apartamentului-10-15 euro 

1. Timpul zilei oficiale de lucru de la 9.00 la 20.30 în aceste ore, ne ocupăm fără costuri suplimentare. Veniți la noi la birou sau direct la apartament pentru cazare.  Angajatul nostru vă va întâlni. Va fi întocmit un contract de închiriere sau emis o lista bronarii, în care sunteți de acord cu regulile de conduită și de ședere într-un apartament închiriat. De asemenea, trebuie să aveți un pașaport.
2. Ora de intrare după ora 14: 00 și ora de plecare-până la ora 12: 00
3.  Prețul pentru chirie se calculează în perioada 14.00-12.00. Taxa pentru închirierea unui apartament depinde de numărul de persoane. Plata și depozitul sunt plătite integral la intrare, după care vi se eliberează cheile și contractul.
4.  Prețurile indicate pe site includ servicii de rezervare 
5.  În cazul anulării sau modificării bronarii, se aplică o amendă egală cu cea a chiriei de o zi.
6.  Pentru mai multe informații și anularea rezervării, vă rugăm să ne contactați.
7. În legătură cu cazurile frecvente de deteriorare a proprietății / încălcarea regulilor de reședință / pierdere a cheilor etc., suntem obligați să introducem o plată ipotecară. Aceasta este o măsură forțată, dar vă permite să disciplinați chiriasii cel puțin într-un volum minim. În același timp, pentru clienții obișnuiți care s-au stabilit ca fiind de încredere, se poate face o excepție(discutați acest lucru cu managerul în prealabil).
8. Una dintre principalele condiții de cazare a clientului într-un apartament este de a le face un gaj în numerar pentru siguranța de proprietate, situat în apartament (valoarea gajului depinde de nivelul de apartament și se discuta aparte!!!). Garanția asigură că apartamentul va rămâne în aceeași stare în care a fost primit. Gajul se restituie la plecarea clientului, în timp prestabilit, după verificarea stării apartamentului și transmiterea de către client a cheilor din apartament.
9. În ziua plecării, clientul este obligat să predea cheile, lenjeria de pat și apartamentul în stare corespunzătoare. În caz de deteriorare a proprietății hoteliere, clientul recuperează daunele cauzate.
10. Plata colaterală este suma de 50-100 de euro, care se achită la cazarea în apartament cu locatarul și se restituie integral la plecare, în cazul în care nu există pretenții de integritate și siguranță, transmise chiriașului la locuire și cu condiția respectării regulilor de ședere în apartament cu care v-ați familiarizat mai sus.
11. În caz de plecare anticipată din apartament, banii pentru restul perioadei de ședere nu se restituie!!!
12. Interzis:  
* Fumatul în apartament (permis numai în locuri special amenajate) 
* Aducerea animalilor de companie cu dvs. ( avem dreptul de a refuza decontarea, nu returnam plata în avans)
13. Dacă nu reușiți să achitați, rezervarea este considerată neconfirmată, iar pînă la sosirea dvs., apartamentul ales în regim de zi din Chișinău poate fi închiriat. În acest caz, vom încerca să propunem alte oferte apartamentelor.
 
Vrem să vă atragem atenția asupra faptului că apartamentele noastre:
Categoric nu se dau in chirie:
Pentru sărbători, petreceri corporative, zile de naștere!!!